dijous, 28 de gener del 2010

QUE DIFICIL ES PONERSE DE ACUERDO

Como puede ser tan dificil llegar a comprar un simple objeto de cocina. Desde el dia que decidimos cojer el piso y mudarnos han pasado ya 15 dias. Pues en estas dos semanas todavia no nos hemos puesto de acuerdo para comprar algo tan simple como un vinagrera. Hemos llegado a resolver dudas mas importantes como muebles, situaciones, decoracion, cortinas, sábanas y algo simple y facil de escoger esta resultando de lo mas fastidioso.
Que si esta vinagrera es de 4 (uno para aceite, una para vinagre, uno de sal y otro de pimienta) pero es que yo no uso la pimienta, ni yo la sal, pero el vinagre ya viene en bote pequeño, y este de solo dos, pero entonces como pondremos la sal, y este aceite de pavorizador , pero este es muy caro y asi un sinfin de respuestas mas.
Asi que de esta tarde no pasa y me voy a la tienda a comprar uno!



Com pot ser tan difícil comprar un simple objecte de cuina. Des de el dia que vam decidir viure junts han passat ja 15 dies. Doncs en aquestes dues setmanes encara no ens hem posat d'acord en quelcom tan simple com comprar una citrillera. Hem arribat a resoldre dubtes tan importants com els mobles, decoracions, cortines, llençols y una cosa tan simple i fàcil com aquesta està resultant d'allò mes molest.
Que si aquesta citrillera en de 4 (una per l'oli, una pel vinagre, una per la sal i un altre per el pebre), però es que jo no faig servir el pebre, ni jo la sal, però el vinagre ja va en pot petit, i aquesta que solo van dos, però llavors on posarem la sal i aquest que l'oli és en vaporitzador, però es molt car y així estem.
Així que d'aquesta tarda no passa y me'n vaig a la tendra a comprar una!

2 comentaris:

  1. De vegades els petits detalls són els més difícilas!
    Per si et serveix d'ajuda jo sóc partidària d'una setrillereta per l'oli i una altra pel vingre, pel que fa a la sal i al pebre en molinets elèctrics que així surt més gustosa!

    ResponElimina
  2. jajaja, real como la vida misma, yo creo que a veces se toman tantas decisiones en tan poco tiempo que al final te saturas :)

    B*

    ResponElimina